Magyar Máltai Szeretetszolgálat Iskola Alapítvány

iktatószám:: K/ 57 /2025

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

Ajánlatkérő neve: Magyar Máltai Szeretetszolgálat Iskola Alapítvány

Ajánlatkérő címe: 1033 Budapest, Miklós utca 32.

Telefonszám:        06-30/392-6752

Képviselő neve:     Thaisz Miklós kuratóriumi elnök

Kapcsolattartó neve, elérhetősége: Stefanidesz Éva Rita

telefonszám: 06-70/475-8866; e-mail elérhetősége: stefanidesz.eva.rita@maltai.hu

Beszerzés tárgya, teljesítés helye: Az iskolagyümölcs és iskolazöldség-program végrehajtásáról szóló 15/2021. (III. 31.) AM rendelet, illetve annak mellékletei (a továbbiakban: Rendelet) figyelembevételével gyümölcs, zöldség beszerzése az 1. mellékletben szereplő köznevelési intézmény(ek), tagintézmények vonatkozásában, a rendelet szerint kiválasztási eljárás keretein belül, az alábbiak szerint:

  1. alma, egész 1adag/fő hét
  2. 100%-os zöldség és gyümölcslé 1adag/fő hét

(az 1. számú melléklet tartalmazza az összes feladatellátási hely vonatkozásában 2025/2026 tanítási év első évfolyamára maximálisan beíratható tanulói létszám és 2024/2025 tanítási évben az 1–5. évfolyamon tanulók – ajánlattételi felhívás kiírásakor fennálló – létszámának összegét)

Szerződés típusa: Megállapodás a Rendelet 5.§ (2) bekezdése szerint

Szerződés időtartama. teljesítés határideje: 2025/2026 tanévtől

A Rendelet 5.§ (l) bekezdése alapján a következő tanítási évtől kezdődően egy tanítási év, melyen belül a termékekkel ellátás időszakai a Rendelet 9. § (2)-(3) bekezdéseiben foglaltak szerint alakulnak.

A 2025/2026 -es tanév egyes teljesítési időszakainak és szállítási heteinek száma az alábbiak szerint alakul:

  1.     teljesítési időszak: 2025. 09. 01 – 2025. 09. 28. (minimum 3 hét; maximum 4 hét)
  2.    teljesítési időszak: 2025. 09. 29 – 2025. 12. 21. (minimum 8 hét; maximum 10 hét)

III.   teljesítési időszak: 2026. 01. 12 – 2026. 03. 29. (minimum 8 hét; maximum 11 hét)

  1.   teljesítési időszak: 2026. 03. 30 – 2026. 05. 03. (minimum 3 hét; maximum 3 hét)

 

Műszaki leírás, minőségi és mennyiségi követelmények: Az ajánlatkérés a Rendeletben meghatározott kiválasztási eljárásra figyelemmel a rendeletben meghatározott minőségi előírásokat.

Az ellenszolgáltatás teljesítésének feltételei: A Rendelet szerinti támogatás mértékét meg nem haladó fenntartó részére kiállított időszaki elszámoló vagy gyűjtő számla.

Az egy hétre és egy főre számított támogatás összege legfeljebb bruttó kettőszázharminc forint lehet.

 

Az ajánlatok értékelési szempontijai:

Az ajánlat(ok)nak legalább az alábbi adatokat. dokumentumokat, nyilatkozatokat, információkat kell tartalmaznia:

  • Rendelet 5. § (2) bekezdése szerinti megállapodás minta alapján a szállító neve, címe, adószáma, képviselőjének neve, elérhetősége(i), kapcsolattartó neve, elérhetősége(i). Azon intézmények neve, címe, amelyek tekintetében a szállító vállalja a szállítást. Amennyiben adott intézmény tekintetében több feladatellátási hely érintett, úgy mindegyik címét fel kell tüntetni, vagy nyilatkozni az összes ellátni kívánt intézmény vonatkozásában amely a fenntartásunkban van és jogosult a rendelet szerinti programban részt venni.
  • Nyilatkozat, hogy az Ajánlattevő rendelkezik a mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatási szervnek az iskolagyümölcs-programban, illetve a programban történő részvételre vonatkozó előzetes jóváhagyásával (a továbbiakban: előzetes jóváhagyás).
  • Cég esetén aláírási címpéldány másolati példánya.
  • Az ajánlattevő nyilatkozata, amelyben büntetőjogi felelőssége tudatában kijelenti, hogy az ajánlatban foglalt adatok és információk hitelesek, a valóságnak megfelelnek, továbbá az ajánlattevőnek nyilvántartott tartozása, valamint végrehajtásra, vagy visszatartásra átadott köztartozása nincs.

Az iskolagyümölcs-és iskolazöldség szállítására vonatkozó ajánlatokat a Rendelet 5. § (2) bekezdésében foglaltak alapján, a megállapodás mintának megfelelően kell elkészíteni, mellékelve a jelen felhívásban foglalt rangsorolási szempontokkal kapcsolatos dokumentumokat.

Tárgyalás: Ajánlatkérő a beküldött ajánlatok alapján dönt, tárgyalást nem tart.

Az ajánlat(ok) benyújtásának módja: Az ajánlatokat egy eredeti példányban, elektronikusan az iskolaalapitvany@maltai.hu e-mail címre, tárgy mezőben az „Pályázat az Iskolagyümölcs és zöldség-programra” való utalással.

 

A hibás feliratozás nem eredményezi az ajánlat érvénytelenségét, azonban az elkeveredésből, idő előtti felbontásból adódó kockázat ez esetben az Ajánlattevőt terheli.

Az ajánlat(ok) késedelmes beérkezéséért kizárólag Ajánlattevő felel. Az ajánlat(ok) személyes leadására nincs lehetőség, ezért az ajánlatok elküldésénél fokozottan figyeljenek a beérkezési határidő betartására. A beérkezési határidőt követően beérkezett ajánlato(ka)t az ajánlat(ok) értékelésénél nem áll módunkban figyelembe venni.

Az ajánlat(ok) összeállításával és benyújtásával kapcsolatosan felmerülő összes költség az Ajánlattevőt terheli.

A fenntartó vállalja az egységes elbírálás elvét.

A fenntartó fenti kiírástól eltérhet kizárólag a pályázat eredményessége érdekében, ha előre nem várt körülmény azt indokolja.

Az ajánlatok beérkezésének határideje: 2025. április 30. 12.00 óra

Az ajánlatok bontásának helye és ideje:  2025. május 05. 13:00 óra

 

Értékelési szempontrendszer:

A rendelet értelmében a 2. mellékletben felsoroltak szerint.

 

Érvénytelen az ajánlat, ha nem a jelen felhívásnak megfelelő termékválasztékot és heti adagszámot tartalmaz. illetve, ha nem rendelkezik a vonatkozó tanévre előzetes jóváhagyással.

 

A fenntartó a rendelet 6/A. § (4) bekezdés szerint A fenntartó a rangsorolás eredményéről 2025. május 5-éig értesíti az ajánlattevőt, továbbá a rangsor alapján nyertes ajánlattevő részére felajánlja a megállapodás megkötését (a továbbiakban: felajánlás).

A nyertes ajánlattevő 2025. május 10-ig a fenntartó megállapodás megkötésére irányuló értesítésre a szerződéskötési hajlandóság megjelölésével válaszol.

Szerződés kötés: legkésőbb 2025. május 20-áig, a rendelet 13 § (7) bekezdés szerinti megismételt ajánlattételi felhívás esetén 2025. május 25-éig

Eredménytelen eljárás megismétlése: a rendelet szerint.

Jelen felhívásban nem szabályozott kérdésekben a rendeletben írtaknak megfelelően járunk el.

Jelen beszerzési eljárás a Kbt. hatálya alá nem tartozó eljárás.

Budapest, 2025. április 14.

 

A felhívás és mellékletei az alábbi linkről tölthetők le:

Felhívás és Mellékletek

 

MMSZ Iskola Alapítvány

Thaisz Miklós

kuratóriumi elnök